Sunshine

Drog mig ut i solen idag för att försöka plugga lite men sedan kom det än irriterande geting som verkligen inte ville försvinna så jag gick in igen. Har jag försökt komma fram till varför det blev som det blev på 70-talet, historia redovisning på onsdag. Men jag vet inte om jag har kommit fram till något vettigt men jag får väl prata med Elin imorgon om vad hon har kommit fram till.

Snart är allt skolarbete över, 2 prov imorgon och sedan historia redovisningen på onsdag. Så på onsdag är jag klar med skolarbetet och snart är mitt första år på gymnasiet slut. Så den 10e juni så börjar mitt sommarlov och håller i 11 veckor framåt om jag har räknat rätt, klagar inte!! Jag har (än så länge) överlevt mitt första år på gymnasiet, men det värsta kommer ju sen...

Fast så ska vi inte tänka nu för snart är det sommarlov och jag ska bara njuta av tanken.

Sedan blev jag ganska glad när jag fick reda på mitt totala nationella resultat i Ma A och resultatet blev ett VG och det blev det även i slutbetyg. Känns för j-vla bra faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0