Are you feeling better

Sitter här och fördriver tiden och det blir väl att kolla på Champions leauge finalen senare. Hejjar inte på något av lagen men det blir väl som vanligt att man hejjar på det laget som kommer att vinna det hela, är ju något som jag är bra på. Vända kappan efter vinden kan man väl säga, hehe.

Idag i skolan så blev jag och Elin nästan klara med våran historia power point, har redovisning nästa vecka. Sedan va det spanska där vi hade den sista tävlingen för terminen i spanska 3! Jag måste säga att vissa saker sätter sig verkligen i huvudet om spanska händelser osv. Visst min grupp vann inte totalt sett men vi har gjort det bra ändå.
Jag skrev att vi hade historia redovisning nästa vecka och inte nog med det så har vi 2 prov också nästa vecka.

Imorgon så har jag estetisk verksamhets redovisning och sedan måste jag och Elin göra klart våran hi-power point.
Har jag sagt att jag är trött på skolan? Jag gör det nu i alla fall!

Till en annan sak, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Är det någon som har något förslag?? Om det är någon som läser denna blogg det vill säga.

Aja, ska ta och kolla på vänner nu,

Adiós


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, det kanske det är, men jag har spelat lite piano förut och alltid tyckt att det varit enklare än gitarr. Allt bra annars?

2009-05-27 @ 20:51:11
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo det är bra , hur är det själv?

2009-05-31 @ 20:07:40
URL: http://mmaariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0