I can feel it

Nu är det verkligen inte långt kvar, imorgon klockan 12.30 så har jag sommarlov! :D

Tänkte att jag kanske skulle sammanfatta mitt första år på gymnasiet.
Det har varit väldigt tufft vissa stunder med mycket plugg och man har känt sig väldigt stessad och kanske inte alltid varit på det bästa humöret, speciellt inte hemma kanske. Men det gäller att inte ta med sig skolan hem, i alla fall inte allt för mycket. Tufft har det varit, väldigt tufft, men överlevt har jag ändå gjort även om det har varit nära några gånger att man bara vill skita i allt. Press har man även känt över betygen och prestationerna, men jag är nöjd, visst jag kanske inte nådde mitt mål i alla kurser men jag har ändå gett allt vad jag har kunnat och är stolt över mig själv. Ibland är betygen inte alltid det viktigaste utan prestationerna. Så känner jag i alla fall.
Mitt första år på gymnasiet har också gjort att jag har träffat nya människor som kommer att finnas kvar föralltid. Det finns helt otroliga minnen från detta år, jag menar vissa luncher speciellt på Vivaldi. Haha :D Bara tjejerna som vet vad jag menar. Det finns även andra helt otroliga minnen.
Jag har även lärt mig mycket om mig själv under den här tiden, kanske både bra och dåliga saker men mest bra.
Sedan måste jag också säga att jag förtjänar det här sommarlovet väldigt mycket även om jag vet vad som väntar efter lovet. Fast så ska jag inte tänka nu. 

Jag kom hem för en stund sedan, vi bowlade med skolan idag. Det gick ganska bra faktiskt, jag kom två BARA två poäng från segern lite surt faktiskt men ändå det spelar inte så stor roll. Det var kul i alla fall och väldigt trevligt :D

Just nu så hoppas jag på att vädret ska bli bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0