Sun sun sun

Väldigt bra väder nu om dagarna och det har resulterat i att jag har bränt mig. En sak som jag inte fattar är att jag är helt röd bak på benen på ett väldigt konstigt sätt, orkar inte förklara och vet heller inte hur. Men en sak vet jag och det är att jag inte förstår hur det kan ha blivit så som det blev :S I alla fall så blir det nog att hålla sig borta från solen någon dag eller så, tragiskt men sant men det gör väldigt ont faktiskt också.

Tog också mitt första dopp idag här på kvällen på björnön med några, trevligt var det :D Var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara men ändå stod jag där i vattnet och frös när vi spela volleyboll, vattenvolleyboll kan man kalla det.

Nu kollar jag på So you think you can dance. Kollade på u-21 landslaget mot Serbien också, måste säga att det är kul att se att några kan göra mål i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0