Soon it is time

Det var ganska onödigt och gå till skolan idag, ärligt talat så vet jag inte varför jag gjorde det men va där en liten stund i alla fall och städade ut skåpet. Så nu är det gjort. När jag kom hem så åt jag lite och sedan somnade jag framför tvn och vaknade när det var reprisen av Gossip Girl.


Jag har kommit på en sak eller ett "löfte", lite som ett "nyårslöfte". Jag ska hålla min garderob ren och fin nu när jag ändå har tagit mig tiden att rensa igenom den och slängt massa saker som egentligen bara har legat där och skräpat. Har väldigt rymlig garderob nu, tidigare har jag klagat på att jag har för liten men nu har jag plats över och det är bra. Då kanske det också blir enklare för mig att hålla det snyggt och prydligt. Skönt också att ha gjort det innan sommaren.


Sommarlovet börjar närma sig med stormsteg och jag klagar verkligen inte! Bara två dagar kvar nu typ, så på onsdag är jag fri. Jag har aldrig längtat så här mycket till ett sommarlov förut, det kanske låter lite konstigt. Alltså jag har längtat med inte så här mycket inför tidigare sommarlov. Inte för att jag har något planerat direkt under sommarlovet, i 11 veckor ska jag fördröja tiden. Den första tanken som kommer upp är att eftersom jag inte har något sommarjobb så är 11 veckor ganska mycket och det kanske kan finnas risk för att det kan bli lite långtråkigt men då menar jag mer att man får myror i brallan och måste göra något hela tiden. I alla fall så SKA jag ha sommarjobb tills nästa sommar, det är mitt "nyårslöfte".


Imorgon så ska jag spela bowling med skolan och jag hoppas att vädret börjar bli bättre snart också.
Nej, nu ska jag dra på träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0