Rain rain rain

Var som sagt ledig från skolan idag, en aning skönt faktiskt men ändå så sov jag inte så länge eftersom jag skulle ivåg och ta spruta. Men jag somna en stund på eftermiddagen istället, ibland är det verkligen skönt att inte göra någonting.
Idag har jag även hunnit med träning, fotbollsträning i regnet det var trevligt... noot! Men men jag överlevde.
Nu ser jag verkligen fram emot helgen nu som är ganska planerad faktiskt.
 
Något som jag funderar på är om jag ska köpa någonting nytt till skolavslutningen eller inte? Tur att jag ska ner på stan imorgon så ska jag kolla om jag hittar något. Jag skulle vilja ha en klänning men som inte har något med skolavslutningen att göra. Aja får se hur det blir.

Nu ska jag fortsätta kvällen och njuta av att jag faktiskt är ledig imorgon med! Otroligt sköööönt.

Kommentarer
Postat av: dinore

vilket lag spelar du i :)

2009-06-07 @ 21:42:39
Postat av: dinore

vilket lag spelar du i:)

2009-06-07 @ 21:58:10
Postat av: Maria

Aros SK, det är ett ganska ny startat lag och vi kanske inte är så bra än. Men det är mest för att hålla igång lite nu när jag har slutat med handbollen.

2009-06-08 @ 17:27:44
URL: http://mmaariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0