We are the world

Det blir inte så mycket bloggande nu förtiden, dels för att det är sommarlov och man har bättre saker för sig än att sitta framför datorn. Sedan har jag också insett att jag inte vill skriva inlägg som vad jag har för mig om dagarna.

En sak som går igenom mitt huvud gång på gång, och som nu har kommit tillbaka efter att ha läst veckorevyn, är vilken vikthets det egentligen finns. Jag tänker inte skriva en hel debatt om detta, men en fråga som kommer upp i mitt huvud i samband med detta är "vad är det för samhälle vi egentligen lever i?". Men jag hittar faktiskt inget svar, och jag kommer nog inte heller hitta ett direkt svar heller.  

Det är nog allt som kommer ut idag, men jag återkommer väl när jag har något intressant att skriva om eller något jag verkligen känner för att dela med mig av.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Jo tack, det är bara bra med mig. Dig då? :)

2009-07-16 @ 13:59:53
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Natthakan

Fin blogg!



Jag har frågestund i bloggen. Vore jättekul om du ställde en fråga. :D

2009-07-16 @ 14:18:24
URL: http://baranatthakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0